Opis Grupy Docelowej - poniżej przykład:

1) Lokalizacja: Warszawa + promień 40 km 

2) Zainteresowania: majsterkowanie, piłka nożna, lubi Lidl, ogląda Świat Według Kiepskich

Link do strony karierowej Klienta (jeśli nie ma to do głównej):

Link do ofert/oferty pracy Klienta z Adecco.pl:

Numer Zamówienia Klienta (Numer ten znajduje się na głównej stronie zamówienia, w zakładce „Details”; na samym dole strony w sekcji „System Information”. Zobacz gdzie znajdziesz ten numer w systemie - KLIKNIJ TUTAJ)

Jaki jest cel kampanii? - poniżej przykład:


Przykład 1: Celem kampanii jest zatrudnienie 100 pracowników produkcyjnych do końca kwartału. Z założenia kampania ma generować jak największą liczbę aplikacji od kandydatów zainteresowanych ofertą pracy.

Przykład 2: Celem kampanii jest dotarcie do mieszkańców miejscowości Niepołomice z informacją o ofercie marki pracodawcy. Założeniem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców w danej lokalizacji, grupie wiekowej i płci. Chcemy naszymi działaniami budować pozytywny employer branding pracodawcy oparty na promocji benefitów, które są atrakcyjne na lokalnym rynku.

Informacje o ofercie pracy - poniżej wzór:

1) Stawka: do 4000 PLN brutto albo 25 PLN brutto na 1h

2) Lokalizacja: KOBYLIN

3) Umowa o pracę: TAK

4) Umowa o pracę tymczasową: NIE

5) Dofinansowania do obiadów: TAK

6) Szkolenia i rozwój: NIE

7) Inne: darmowy transport do pracy, dodatkowe premie, wolne weekendy itd.

Wybierz...

Jakich materiałów drukowanych będziesz potrzebować?

Wybierz...

Uzupełnij formularz, aby zgłosić kampanię PREMIUM do realizacji.

Success story kampanii dla firmy ArjoHuntleigh

ZOBACZ SUCCESS STORY

Zobacz, jak za pomocą kampanii Facebook

dotarliśmy do 24 243 pasywnych kandydatów z ofertą pracy na Pracownika Produkcji.

Masz pytania? Chcesz zrealizować większą kampanię?

Pisz śmiało.

Piotr Lemieszek

Digital Campaign Expert

piotr@growthmakers.pl

Paulina Zielińska

Marketing Specialist

paulina.zielinska@adeccogroup.com